Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2005 - 09:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

nogen som har læst ekstra bladet i dag ?

www.eb.dk på nettet står der Henrik Dahl fra rabatten på dr1 gik amok og er fjernet fra skærmen og det ikke er første gang

nogen der har læst hvad det omhandler ?
Avatar billede douglas Nybegynder
12. maj 2005 - 10:38 #1
Nej, men P3 har her til morgen dækket det.
Det var ikke Henrik Dahl som gik amok, men en anden mand.
Dog er Henrik Dahl også blevet fjernet fra skærmen - men de to historier har ikke noget med hinanden at gøre.
Avatar billede aros Nybegynder
12. maj 2005 - 18:06 #2
douglas>> tror du blander to historier sammen :o)

Det er rigtigt, at der er en mand, der er gået amok over ved tv-avisen. Men historien om Henrik Dahl, drejer sig om, at han er gået amok til et redaktionsmøde, derfor fik han besked på, skriftligt at undskylde det han gjorde, det har han gjort, men han er alligevel blevet fjernet fra skærmen på ubestemt tid.
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2005 - 11:04 #3
Til aros husk og lægge svar
Avatar billede aros Nybegynder
20. maj 2005 - 18:20 #4
behold du bare dine point selv.
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2005 - 14:17 #5
-