Avatar billede poder Nybegynder
03. april 2001 - 09:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2000 sprog

Jeg har haft installeret Outlook 2000 i UK version.
Jeg har så nu købt MS Office 2000 Premium, og vil derfor gerne have Outlook 2000 på dansk......meeen, jeg har prøvet at installere den danske Outlook oven på den gamle, men den er stadig engelsk. Jeg har så prøvet at afinstallere Oulook hvorefter jeg har installeret den igen fra den nye cd....men den er stadig engelsk???

Nogen ideer??

På forhånd tak!!
Per Jacobsen
Avatar billede redbastard Nybegynder
03. april 2001 - 09:36 #1
http://www.eksperten.dk/spm/59961
jeg har en ide
jeg tror du er nødt til at købe multi language pack fra Microsoft
Avatar billede Trez Seniormester
04. april 2001 - 03:00 #2
Normalt skulle man kunne afinstallere Office på engelsk og så installere den danske udgave.

Så prøv at afinstallere hele office pakken og så smid den danske ind.

/Trez
Avatar billede poder Nybegynder
04. april 2001 - 08:01 #3
Jeg har prøvet at afinstallere den engelske office og geninstalleret den danske office, men den kører stadig på engelsk. Mit gæt er at der må være nogle filer som IKKE bliver fjernet af afinstallering og som så ikke bliver overskrevet af den danske version, men hvilke....??
Avatar billede poder Nybegynder
06. juni 2001 - 08:03 #4
Jeg har slettet harddisken, og geninstalleret alt.....DET hjalp!!