Avatar billede jphansen Nybegynder
11. maj 2005 - 18:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nogle links til gratis Excel skabeloner

Hey

Ved nogen om nogle sider, som indeholder gratis skabeloner til Excel - for uden Office hos Microsoft.

Jeg skal bruge en skabeloner til at indføre overtid - so den skal kunne regne på klokketid o.s.v.

/jphansen
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. maj 2005 - 18:38 #1
med google kan du finde næsten alt prøv føægende søgninger

filetype:xlt time
filetype:xlt overtime
filetype:xlt time table

osv osv osv

Alle søgningerne leder dig frem til excel skabelon filer der handler om tid mm. Du må prøve dig frem hvilke der er bedst
Avatar billede jphansen Nybegynder
11. maj 2005 - 19:02 #2
filetype:xlt time var lige det, som skulle til - takk