Avatar billede ngandrup Nybegynder
11. maj 2005 - 14:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ændring af mit default navn

Hver gang jeg i fx Outlook kriver mit navn foreslår outlook selv hele navnet, som kommer hvis jeg trykker enter. eneste problem er, at jeg må have stavet det forkert. Surt show når man sender 100 mails om dagen. Hvordan og hvor får jeg rettet det?

VH Nikolaj Gandrup Borchorst (Gandrup MED "d" ;-) )
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2005 - 14:13 #1
I registreringsbasen
Avatar billede frezzer81 Nybegynder
11. maj 2005 - 14:21 #2
hhmm hvis jeg har forstået dette rigtig skal du bare gå ind i din outlook oprette en ny mail og oppe i "Funktioner" er der noget som hedder "Indstillinger for Autokorrektur" derinde vælger du fanen "Autotekst", der burde du så kunne finde dit navn skrevet forkert på listen og ændre det.

håber det er hvad du mente.
Avatar billede ngandrup Nybegynder
12. maj 2005 - 14:30 #3
Det var det desværre ikke. Det er nok nærmere i registreringsdatabasen som helgec siger. Jeg er dog bange for at det var et noget kortfattet svar.. Hvor i registreringsdatabasen? Hvordan?
Avatar billede moonshade Nybegynder
12. maj 2005 - 15:53 #4
Jeg tror at dit problem ligger i at din Outlook bruger Word's autokorrektur.

Prøv at chekke Word om dit navn ikke er stavet forkert.

Følg sammen vejledning som frezzer81 har lavet - men selvfølgelig i Word ;)

/Moonshade
Avatar billede ngandrup Nybegynder
13. maj 2005 - 11:51 #5
Fantastisk!! Det var præcis samme procedure, bare i word. Jeg har hele tiden tænkt, at det nok hade noget at gøre med hvad jeg skrev ind da jeg installerede Windows..det er en Zepto og deres tasteturer har det med at drille.

Problem fixed

Kan d'herrer frezzer81 og moonshade ikke droppe svar?

1000 tak for hjælpen!
Avatar billede moonshade Nybegynder
13. maj 2005 - 16:43 #6
Jeps - Her er mit svar

;)
Avatar billede ngandrup Nybegynder
17. maj 2005 - 09:41 #7
Hvor der handles dr spildes. Tak for hjælpen moonshade og frezzer81 i lige måde..men du skulle bare lige have været lidt hurtigere;)

VH Nikolaj
Avatar billede moonshade Nybegynder
17. maj 2005 - 12:03 #8
Selv tak - Er glad for at det hjalp ;)

Tak for point

/Moonshade
Avatar billede frezzer81 Nybegynder
19. maj 2005 - 13:59 #9
Ja jeg er lidt langsom, ved det :p men godt det hjalp