Avatar billede sweetmeinert Nybegynder
11. maj 2005 - 14:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvorfor sletter min MAXTOR 160 GB sig

hej jeg har en MAXTOR 160 GB  som hver gang jeg sletter windows xp sletter den også min 160 gb og sætter en 40 gb d: på drevet kan man rede de gl drev betegnser og indhold jeg har slettede mine pcér masser gang men aldrig har de slette et andet drev under format
Avatar billede huset Praktikant
11. maj 2005 - 14:41 #1
kan du ikke lige omformulere spørgsmålet?
Avatar billede Hald Praktikant
11. maj 2005 - 14:45 #2
Ja tak, jeg fatter heller ikke mos med regn på.. eller smølf..
Avatar billede sweetmeinert Nybegynder
11. maj 2005 - 14:53 #3
hver gang jeg reinstaller windows xp pro forsvinder der 3 drevs bokstaver på min MAXTOR 160 GB  hvad kan det være windows skulle jo ikke slette drevet pga sp1 ikke kan se en  160 GB harddisk og nu har jeg installeret sp2 og den kan stadigvæk ikke se de gl drev bukstaver
og undskyld min stavefejl
Avatar billede Hald Praktikant
12. maj 2005 - 09:05 #4
Nu er jeg ikke sikker på det her, men hvis det var mig ville jeg chekce under diskmanage..

højreklik på denne computer, og vælg "administrer/manage" og der er noget der hedder disk manager mener jeg, måske den kan se drevene, og du så kan sparke liv i dem derinde fra.

Ved det ik, men måske der er en option der kan bruges derinde.

Held og lykke herfra...
Avatar billede sweetmeinert Nybegynder
12. maj 2005 - 22:00 #5
nop ingen hjælp sååå desvære mistede jeg en masse software
Avatar billede sweetmeinert Nybegynder
30. juni 2005 - 07:15 #6
fandt ud af det det var på grund af windows xp install cd installere sp1 og den kan kun tage en harddisk på 125gb for ikke at miste brug en windows xp sp2 install cd så sker der ikke noget