Avatar billede raven_ Nybegynder
11. maj 2005 - 11:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Print på begge sider

Goddag

Jeg har et dokument hvor jeg gerne vil have, at der bliver printet på begge sider, dvs at der kun skal være ét dokumnet med tekst på begge sider.

Er der nogen der ved hvordan dette gøres ?

mvh Raven_
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
11. maj 2005 - 11:43 #1
Det er i dine printer-indstillinger du skal tilpasse til dobbeltsidet udprint. Hvad det hedder kan være et vidt begreb, nogle har decideret en funktion som siger noget med 2 sidet udskrift, andre kalder det for duplex (manuel/automatisk). Og på nogle skal funktionen lige installeres først. Hvilken printer har du og hvor sidder du henne?
Avatar billede raven_ Nybegynder
11. maj 2005 - 11:52 #2
Tak for det, havde på fornemmeren at det var printer indstillinger...

send et svar, så er den hjemme
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
11. maj 2005 - 12:09 #3
Fandt du indstillingen?
Avatar billede raven_ Nybegynder
11. maj 2005 - 12:19 #4
Det er noget jeg skal lave for en ven, så det er noget han må ligge og rode med. Vil bare sikre mig, at jeg ikke skulle lave et eller andet smart ;-)

endnu engang, tak

mvh Raven_