Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2005 - 11:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Datafiler på Creative Zen Touch

Hej,

Kender I Creative Zen Touch MP3-afspilleren? Jeg overvejer at købe en og har tjekket en del reviews igennem. Jeg har dog ikke kunnet finde svar på flg.: Kan den fungere som ekstern harddisk? Jeg kan forstå at den ikke ligger sig som et ekstra drev på din PC (ligesom eks. en USB harddisk) men at man skal bruge noget særligt software til at overføre sange med. Men KAN MAN overføre andet end MP3-filer til den?

Håber I kan hjælpe mig...
Avatar billede zoidberg101 Nybegynder
02. juni 2005 - 00:59 #1
Jeg har selv en Zen Micro fordi jeg nægter at købe en Ipod, dels pga. batteri problemerne og så at det er et Appel produkt! :-)

Du kan sætte op i Zen touch og micro for den sags skyld hvor meget af pladsen der skal være "alm. HD" og du skal mener jeg bruge creative software for at overføre!

Et stort plus ved Microen er at der følger et ekstra batteri med og så kan man skifte det nemmere end man kan på en alm. mobiltelefon!!
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2008 - 11:37 #2
Svarer du for point?

Beklager den sene tilbagemelding - prøver at rydde lidt op i mine spørgsmål :-)
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2009 - 11:47 #3
lukker