Avatar billede stemme Nybegynder
10. maj 2005 - 23:20 Der er 6 kommentarer

Gode bøger til c ?

Hey eksperter ;-)

Ville lige høre om der er nogen der kender nogle gode c bøger.
helst "kom godt igang" bøger.
det ik fordi jeg vil til at lære det selv, men har det på uni, og synes det er kanon svært. Læreren gør det hellere ikke lettere da vi har faget sammen med nogle hajer. dette sætter en høj standard hvor nybegyndere ikke kan følge med.

Hvis der skulle findes sådan et indlæg, gidder i så at linke det.

på forhånd tak.
Stemme.
Avatar billede bertelbrander Praktikant
10. maj 2005 - 23:29 #1
Avatar billede bertelbrander Praktikant
10. maj 2005 - 23:32 #2
Avatar billede driis Nybegynder
10. maj 2005 - 23:42 #3
Thinking in C++ skulle være god både for nybegyndere men også til mere avancerede emner:
http://www.mindview.net/Books/TICPP/ThinkingInCPP2e.html

Og så kan du downloade den gratis, så det ikke kommer til at belaste SU budgettet ;-)
Avatar billede stemme Nybegynder
11. maj 2005 - 00:02 #4
Se den kommentar kunne jeg li ;-) Gratis ting, ja tak :-D
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
11. maj 2005 - 12:23 #5
Har ikke selv haft tid til at læse den men de andre bøger herinde er virkelig gode, så mon ikke også denneher er: http://www.linuxbog.dk/c/bog/index.html.php

  Står selv og skal snart til at tænke på UNI og vil gerne noget med programmering. Så bare sådan af alment nysgerrighed, hvad læser du?
Avatar billede stemme Nybegynder
11. maj 2005 - 12:54 #6
Hey thomas.. Jeg læser informatik på Aalborg uni... Det ik fordi der er sindsyg meget programmering, men det kommer nok senere...