Avatar billede promt Nybegynder
10. maj 2005 - 21:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fra apache til IIS

Hej eskperter!

Jeg har et problem med min hjemmeside som jeg har flyttet fra en apache server til en iis, med php og mysql.

Jeg får følgende fejl:

Notice: Undefined index: DOCUMENT_ROOT
**Når jeg prøver at lave en $_SERVER['DOCUMENT_ROOT']**

Notice: Undefined index: page in
**Når jeg prøver at $_GET["page"] men der kun eks står index.php, virker når man skriver eks: index.php?page=news**

Nogle der har nogle ideer, eller links til ser hvor jeg kan læse evt commands man skal bruge når man er på en iis server??

+ $_SERVER['REQUEST_METHOD'] etc..
Avatar billede whatever Nybegynder
13. maj 2005 - 13:51 #1
Prøv at kigge på denne oversigt: http://koivi.com/apache-iis-php-server-array.php
Avatar billede promt Nybegynder
11. juni 2005 - 20:09 #2
Lukker og slukker