Avatar billede amorkk Nybegynder
10. maj 2005 - 19:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ingen billeder efter clock i bios

Jeg vil først og fremmest sige det er en sag ligesom http://www.eksperten.dk/spm/616693.

Men jeg har haft liv i denne maskine. Jeg gik ind i bios og lavede en af dens egen clockninger som ligger fast og genstartede. derefter bibbede den hvor den så lavede fejl, Så gik jeg ned og reset bios´en. Men derefter kom der ikke noget billede frem. ALt køre i computeren

Det er en barton 3200+ på et msi K7N2 Delta2 Platinum med 2x512 Corsair Value Select og grafikortet er et ASUS N6600GT TOP LIMITED EDITION og harddisken er en 160GB Maxtor SATA disk

ER det evt processeren som er brændt af eller hvad kan fejlen mere..?
Avatar billede jesper_kool Nybegynder
11. maj 2005 - 09:19 #1
hvor meget clockede du den med? og var det processoren, ram eller grafikkort du clockede? hvor mange bibs kommer der?
Avatar billede huset Praktikant
11. maj 2005 - 09:36 #2
Har du prøvet at resette CMOS?
Avatar billede amorkk Nybegynder
11. maj 2005 - 10:13 #3
først lige et svar til huset. som der står beskrevet i problemet har jeg reset bios Og til jepser kool, så var det processoren jeg clockede. Og ved ikke hvor meget da det var en instilling på bundkortet. dvs jeg kun satte den efter bundkortes mulighed
Avatar billede amorkk Nybegynder
11. maj 2005 - 13:12 #4
lige lidt update ang. clockningen. tjekkede i min manual ang. hvor meget det var. Og det var 11 %. Alle indstillingerne var presat fra bundkortes side af.
Avatar billede huset Praktikant
11. maj 2005 - 13:22 #5
Har du resat med jumper eller via BIOS?

Nogle bundkort kræver batteriet ude 24timer, hvor andre meget kort.

Hvis dette er gjort efter foreskrifterne, tror jeg din CPU er stået af
Avatar billede amorkk Nybegynder
11. maj 2005 - 13:59 #6
Løsning gik med at skifte CPU med en ny. på den måde overskrev den de gamle infomationer. Så da jeg satte den "gamle" i virkede den igen...
Avatar billede huset Praktikant
11. maj 2005 - 14:40 #7
hmm