Avatar billede td Nybegynder
28. oktober 1999 - 20:07 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Netparty

Er der nogen der vil sponsorere et netparty???
Vi skal bruge netværks udstyr. Alt fra switche, hubs til ftp-servere kan hjælpe.
Hvis du vil sponsorere FTP.1 netpartiet vanker der 500 point samt en masse reklame på netpartiet!!!
Avatar billede cybles Nybegynder
28. oktober 1999 - 20:11 #1
Du er sgu da ikke rigtig klog.
Avatar billede winkill Nybegynder
28. oktober 1999 - 20:20 #2
Wow! 500 point?! Så har jeg jo lige råd til en ny Farari...

Jeg vil godt sponsorere en terminator, vil du have den sendt eller skal jeg udskrive en check på 10,- kr., så kan du selv købe den.

Ellers et godt initiativ, men for 500 pts. kommer du ikke langt, prøv med 500 minutters reklameplads på TV.
Avatar billede cybles Nybegynder
28. oktober 1999 - 20:27 #3
Winkill det lyder straks meget bedre :-) td de her point er jo bare for sjov, vi kan jo ikke fodre vores kærster og børn med point fra eksperten..vel ! nå men det lyder som en god ide, prøv at ringe til nogle lokale hardware udbydere og få en snak med dem.
Avatar billede winkill Nybegynder
28. oktober 1999 - 20:31 #4
Ikke for at snage, men hvor stort er dette party ? Hvor bliver det afholdt, hvem er arangøren(e) osv.

Skulle jeg sposorere noget, eller formidle en sponsor, så ville jeg da vide ALT om hvad det er jeg skal betale for og hvad jeg, så eksakt som muligt, får for pengene.

Den kommentar mener jeg er mindst 500 pts. værd. Jeg er sq ved at uddanne dig til 'Event Manager' eller hvad det nu hedder.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
28. oktober 1999 - 21:27 #5
snak med 3com og sandberg... de plejer at være søde
Avatar billede cldu Nybegynder
11. november 1999 - 04:10 #6
winkill.dk rules. Tag og pak dit sponsor-drømme-skidt ned igen og lån en puter eller to af nogle Linux-nørder :-)~
Avatar billede tomb3 Nybegynder
19. november 1999 - 21:59 #7
cybereskeben> Sandberg er rigtig flink ja!!! 3Com kan være svære at få med :(
Avatar billede cybermike Nybegynder
25. november 1999 - 20:04 #8
Jeg har en acer 8086 med 20mb hd og 512 ram og et DECPA netkort. Så har jeg en 386 med 4 mb ram og 40 mb hd, med ne2000 og så netkabel.
Det må i gerne låne.

Mvh Cybermike
Avatar billede tomb3 Nybegynder
25. november 1999 - 20:18 #9
Hey d00dz !!!
Så er det imorgen der er Netparty syd for RoskildE! Explosive Party www.ep.dht.dk

Der er indtil videre 70 tilmeldte !
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. november 1999 - 20:57 #10
[nETpaRtY][sÜd]4[rOsKiLdE]!
Avatar billede td Nybegynder
26. november 1999 - 14:06 #11
tak for din venlighed cybermike.
men partiet er aflyst!!!

de 500 point går dog stadig til cybermike for sin utrolige venlighed. Det kan i andre lære noget af!!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. november 1999 - 14:00 #12
td hvor dum er du?
Avatar billede winkill Nybegynder
28. november 1999 - 22:53 #13
Agree@Cyberesben