Avatar billede shortcut4x4 Nybegynder
10. maj 2005 - 18:12 Der er 3 kommentarer

sikring af trådløsnetværk

jeg en topcom sky@ser wbr 244 router med trådløsnetværk og vil gerne sikre mig at andre ikke kan bruge det , hvordan sætter jeg den op ???jeg har prøvet mac. filter men så vil de ikke på nettede eller hjemmenetværket kan nogle hjælpe mig MVH John
Avatar billede kenp Novice
10. maj 2005 - 19:56 #1
jooo mac filter virker, hvis du altså indstaster de rigtige mac-adresser...

Men ellers vil jeg da anbefale at du bruger WPA krypterin eller ihvertfald WEP
Avatar billede shortcut4x4 Nybegynder
10. maj 2005 - 20:02 #2
jeg har taget den adresse som står på selve netkortede men når det er slået til vil den ikke på , det andet kender jeg ikke til ...... kan man købe nogle bøger/hæfter om det???
Avatar billede kenp Novice
10. maj 2005 - 20:09 #3
så tyder det på det er den forkerte du sætter ind.
Start ->kør ->cmd ->ipconfig /all (tag det som står under fysisk adresse det er mac-adressen og skriv det ind uden - )

nej ikke rigtig men du kan jo kigge under artikler her på E (specielt under netværk og under sikkerhed)