Avatar billede tuen1 Nybegynder
10. maj 2005 - 18:09 Der er 8 kommentarer

Svag psu?

Hejsa. Jeg har dette problem, at når jeg bruger mit cdrom drev, så fryser min com, det er somom at den ikke får nok strøm, og derfor har jeg taget dette billede.
Strømforsyningen er en NorthQ NQ4000 400Watt Silent PSU - Andre specs kan ses i signatur. Jeg har snakket med en ven og han siger at min psu ikke levere tilpassende strøm til mit hardware, men i kan selv kigge

Mvh Jonas!

http://frip.dk/tuen/Soltek.jpg
Avatar billede amorkk Nybegynder
10. maj 2005 - 19:50 #1
Hvad har du tilsluttet til computeren..? harddiske, netkort, controllers grafikkort..?
Avatar billede dragonknight Juniormester
10. maj 2005 - 22:09 #2
Er det kun ved brændte CD'er, eller er det også med originale CD'er ? ? ?
Avatar billede tuen1 Nybegynder
11. maj 2005 - 13:59 #3
Undskyld. Glemte og skrive signatur ;)
Signatur kommer her:
AMD Barton 2500+ @ 1.833 Ghz | PQI 512 DDR Ram PC2700 | Hightech 9600 XT Turbo 128 mb | Soltek SL-75FRN2-L |
200 GB | Logitech Mx 510 & Logitech Acces tastatur + Black Icemat | 17" Samtron 76E CRT" | 400 W NorthQ PSU

dragonknight > Jeg har kun prøvet med org. cd'er, og den læser dem ikke engang. Har prøvet og se om stikkene sidder ordentligt fast, og det gør de.
Avatar billede dragonknight Juniormester
11. maj 2005 - 17:12 #4
Er XP SP2 installeret.

Du kan også prøve at fjerne dit cd drev i enhedshåndtering, og så genstarte og lade den finde den igen.
Avatar billede amorkk Nybegynder
12. maj 2005 - 00:50 #5
Hvor gammelt er dit cd-rom drev... for jeg vil måske overveje at skifte det... For det ser ikke ud til du skulle have nogle strømproblemer da du har en 400watt..

Det kan bare være at dit cd-rom drev er for gammelt og derfor laver problemer. Lyder underligt men siker nok fejlen. Du kan jo prøve med et andet i første omgang inden du køber et nyt
Avatar billede tuen1 Nybegynder
13. maj 2005 - 21:21 #6
Hey igen :)

dragonknight > Ja, SP2 er installeret. Og jeg fjernede lige cd-drevet i enhedhåndtering, og lad den finde den igen, og nu virker den igen :)

amorkk > CD-Rom drevet er ca. 1 år gammelt. :)

Jeg siger tak for hjælpen :)
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. maj 2005 - 12:44 #7
Jeg siger velbekomme og takker på forhånd.  ;-)
Avatar billede dragonknight Juniormester
11. juli 2005 - 12:30 #8
For at lukke spørgsmålet, markerer du navnet til venstre, og trykker på accepter  :-)