Avatar billede mulles.tk Nybegynder
08. maj 2005 - 23:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Session fejl?

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/web/gb1570/skoleprojekt/index.php:39) in /home/web/gb1570/skoleprojekt/login_stud/tjeklogin.php on line 2

...hvorfor??
Avatar billede claus_joergensen Nybegynder
08. maj 2005 - 23:17 #1
Fordi at du har html før din session. Vis os kildekoden.

Benyt evt. ob_start(); i toppen af siden for at undgå fejlen.
Avatar billede barklund Nybegynder
08. maj 2005 - 23:18 #2
Fordi du (som nævnt) har sendt output i din index.php på linje 39, og det må man ikke inden man starter sin session, for så kan din session cookies ikke blive sendt med til klienten som en del af headers.
Avatar billede mulles.tk Nybegynder
09. maj 2005 - 00:24 #3
Jeg har fundet en løsning, som faktisk gjorde det hele lettere, men den der er først med et svar får pointene ;) hehe
Avatar billede barklund Nybegynder
09. maj 2005 - 00:42 #4
Naa, lav du bare et svar selv og snup dem :)
Avatar billede claus_joergensen Nybegynder
09. maj 2005 - 00:53 #5
(og allligevel lagde du et svar barklund :~] )

Jeg springer over :)
Avatar billede barklund Nybegynder
09. maj 2005 - 01:09 #6
Hov, skulle ikke være et svar - sry :/
Avatar billede mulles.tk Nybegynder
21. maj 2005 - 01:00 #7
hehe...