Avatar billede jeanette18 Nybegynder
08. maj 2005 - 19:32 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

pdf printere

Heysa. Findes disse som freeware på nettet? Har brug for en som kan omdanne fakturaer til pdf`er i forbindelse med elektroniske faktureringer.
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. maj 2005 - 20:16 #1
jeg kender ingen programmer eller plugin der kan omdanne et dokument til en pdf-fil, jeg kender kun f.eks. Adobe Acrobat (ikke Acrobat Reader).
Avatar billede anoz Nybegynder
08. maj 2005 - 20:45 #2
Avatar billede akl_gr Nybegynder
08. maj 2005 - 20:47 #3
jo du kan da sagtens finde freeware pdf-printere på nettet. Jeg bruger selv PDFcreator. find den på: http://sector7g.wurzel6.de/pdfcreator/index_en.htm
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
08. maj 2005 - 20:57 #4
Heysa. Creator 2.0 vil slet ikke installeres på min nyeste installation (som iøvrigt kører total problemfri)
Har prøvet at downloade denne her: http://www.download.com/PDF-XChange-Lite/3000-6675_4-10381016.html

Som ser ud til at virke. Skal lige have checket at jeg kan få firmaets reklamemærker som sidder oppe i fakturaens hjørner - fjernet.
Avatar billede anoz Nybegynder
08. maj 2005 - 20:59 #5
hos mig virker cutepdf helt problemfrit og uden reklamer...
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
08. maj 2005 - 21:18 #6
Cutewriter går kun lige igang med installeringen hvorefter programmet stopper, så den opgiver jeg lige i første omgang.
Avatar billede hammerhead Nybegynder
08. maj 2005 - 21:25 #7
På PDF2005 konferencen stødte jeg på dette produkt: http://www.primopdf.com/
Jeg har dog ikke prøvet det.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
08. maj 2005 - 21:39 #8
hammerhead:) duer ikke - ihvertfald ikke på min comp. Viser blot en blank faktura fremfor en omdannet faktura. Så den er slettet igen.
Avatar billede anoz Nybegynder
08. maj 2005 - 21:45 #9
har du prøvet at lade installationen af cutepdf stå lidt... har tit oplevet at installationer "går i stå" i et par minutter og derefter fortsætter...

- anoz
Avatar billede hammerhead Nybegynder
08. maj 2005 - 21:51 #10
Det lyder mærkeligt at alle produkterne ikke virker på din maskine. Hvilket operativsystem har du?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. maj 2005 - 23:11 #11
Jeg bruger selv PDFCreator. Men ifølge deres egen hjemmeside, er de ikke engang oppe på version 1 endnu - så hvilken version 2 du bruger ved jeg ikke: http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/

Til den eksisterer der en servicepack (downloades også fra ovenstående link - den mere direkte er her: http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=57796&package_id=53473&release_id=228013 ), og det kunne være den du mangler?

Endelig har jeg også rimelig god erfaring med http://www.pdf995.com
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
09. maj 2005 - 22:30 #12
Jeg benytter windows xp pro og kører på en pentium 4. Har lige lavet en nyinstallation og med mange programmer - helt uden problemer.
Har bl.a. lige downloade et par tunge programmer på op til 40-70 MB - også helt uden problemer.
Er 100% virus- og spywarefri - pc`eren er fragmenteret osv.
Avatar billede akl_gr Nybegynder
11. maj 2005 - 08:10 #13
Under alle omstændigheder fik du, synes jeg, to svar, der besvarede dit spørgsmål.
Jeg er da ked af at der tilsyneladende er et eller andet ved din opsætning der gør at du ikke kan få det til at virke.
Men jeg synes du skal enten acceptere eller afvise de to svar du har fået.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
11. maj 2005 - 19:31 #14
Heysa. Ja det har du ret i, men grundet tidnød p.g.a. eksamenstid har jeg nået at arbejde videre med problemet, men.... under alle omstændigheder ville jeg være vendt tilbage sidst på ugen.

Men I får allesammen tak for jeres indsats:)