Avatar billede serial-paparazzi Nybegynder
08. maj 2005 - 18:13 Der er 8 kommentarer

Akitekt uddannelse

Hej

Jeg  står her og vil tage mig en akitekt uddanelse, men jeg  orker bare ikke at bruge mere tid på at på gå på  gym. det er ikke lige mig, så ville høre om der ikke er nogen andre veje tila t tage den uddanelse?

Hilse
Schmidt
Avatar billede kalp Novice
08. maj 2005 - 18:28 #1
Hvis det skal være gymnasialt så kig på HHX.... det er meget meget mere afslappende en gymnasiet...
Avatar billede serial-paparazzi Nybegynder
08. maj 2005 - 18:29 #2
ja jeg  går der nu.. det er bare røvsygt...  men har  hørt der er andre veje
Avatar billede kalp Novice
08. maj 2005 - 18:30 #3
*G* så kender jeg ikke nogen andre veje... synes ellers HHX er meget meget mere spændende end Gymnasiet.
Avatar billede serial-paparazzi Nybegynder
08. maj 2005 - 18:34 #4
jeg synes det er røvsygt..  det er alt for nemt.. og bliver nemlig smidt ud i morgen af handelsskolen
Avatar billede kalp Novice
08. maj 2005 - 18:43 #5
for nemt? så tager du jo bare Gymnasiet hehe det synes jeg er røvsygt.. men der er masser af lektier og ditten og datten.. hvis du synes det er hygge
Avatar billede serial-paparazzi Nybegynder
08. maj 2005 - 19:06 #6
hehe..  nej det synes jeg sq heller ikke er det  fedeste da...  For mig er det en kamp at komme i skole  hver dag. for ved at jeg  keder mig ihjel der oppe  hver dag
Avatar billede kalp Novice
08. maj 2005 - 19:09 #7
så ville jeg tage en snak med studievejlederen.. de har info omkring hvad du ellers kan gøre
Avatar billede serial-paparazzi Nybegynder
08. maj 2005 - 19:35 #8
ja det  tro rjeg  også  jeg  vil gøre i morgen