Avatar billede mkjeldmark Nybegynder
08. maj 2005 - 12:34 Der er 6 kommentarer

xp lang tid om opstart efetr clear cmos

hej
var nød til at clear cmos og efter det var xp lang tid om at starte op, efter xp billedet er der sort skær i lang tid,derefter velkommen billed i lang tid, til sidst kommer skrivebordet frem og der kommer først ikoner på efter lang tid

nogen ideer til hvad dette skyldes

endvidere for jeg tit fejlen generic hos win 32 fejl
Avatar billede busschou Praktikant
08. maj 2005 - 12:37 #1
Ifølge exp regler må du kun oprette spørgsmålet  i een kategori. så luk gerne det ene :o)
http://www.eksperten.dk/spm/615989
Avatar billede mkjeldmark Nybegynder
08. maj 2005 - 12:41 #2
og du så politimanden  vidste bare ikke hvor den hørte indunder
Avatar billede busschou Praktikant
08. maj 2005 - 12:42 #3
njaa det ved jeg ikke om man skal kalde mig... ville bare gøre opmærksom på det :o)
Avatar billede mkjeldmark Nybegynder
08. maj 2005 - 12:46 #4
ved ikke hvordan man lukker denne tråd men det er den
Avatar billede busschou Praktikant
08. maj 2005 - 12:48 #5
Du lægger et svar som du selv accepterer :o)
Avatar billede hcma Novice
08. maj 2005 - 12:51 #6
mkjeldmark >>  du har også disse åbne spørgsmål
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=mkjeldmark&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Gider du ikke lige kigge på dem og se om nogle af dem kan lukkes.
Hvis du ikke allerede har læst om Eksperten.dk, bør du læse denne side om hvordan man færdes på dette site ;o)  (jeg blev i hvert fald klogere af det :o)  )
http://expfaq.1go.dk/