Avatar billede over-load Nybegynder
07. maj 2005 - 22:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

"Ctrl" "Enter"

Kan jeg ændre funtionen ctrl enter, i IE, til at skrive
www.[noget].com i stedet for .dk?
Avatar billede over-load Nybegynder
07. maj 2005 - 23:18 #1
er mit spm dårlig formuleret, eller er der ikke nogen der ved det?
Avatar billede over-load Nybegynder
08. maj 2005 - 14:09 #2
okay, antager i ikke ved det så =P
Avatar billede leif Seniormester
08. maj 2005 - 14:15 #3
Mener jeg ikke du kan uden at skifte til en Engelsk version af IE !
Avatar billede leif Seniormester
08. maj 2005 - 14:17 #4
Og prøv at skrive pænt at du lukker i stedet for at få det til at lyde som om ALLE på exp.dk er dumme ! Det kan være ham eller hende der sidder med svaret bare ikke har set dit spørgsmål !

Og fordi der ikke er svaret inden for 1 time er det ikke ens betydende med der er noget galt med dit spørgsmål.
Avatar billede over-load Nybegynder
16. juni 2005 - 00:05 #5
umiddelbart ville jeg sige tidrummet mellem 22:15:38 og 14:09:33 næste dag er længere end én time. Og jeg havde brug for svaret i en hast, da ventede jeg ikke. derudover føler jeg min sprog ikke virker nedladende, det var i hvertfald ikke ment sådan. :)
Avatar billede alange Nybegynder
24. november 2005 - 18:31 #6
1. Åben Registreringsdatabasen
2. find frem til nøglen HKCU\Software\Microsoft\Internet Explore\Toolbar
3. Højreklik på Toolbar
4. Vælg NY Key
5. Giv den nye nøgle navnet QuickComplete
6. Højreklik på den nye nøgle og vælg Ny - StringValue
7. Navngiv denne : QuickComplete
8. Dobbeltklik på den nye string og giv den følgende værdi: HTTP://www.%s.com
9. Luk Registreringsdatabasen

Bemærk at der både skal oprettes en Nøgle (Key) og en Streng (String) med samme navn