Avatar billede sungdk Nybegynder
07. maj 2005 - 21:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Viser gammel side

Hej med jer!

Jeg har fået et problem med min computer! Efter jeg har skiftet webhotel så viser min IE, Firefox og netscape den gamle side.

Jeg har læst lidt spørgsmål og har prøvet at skrive: ipconfig /flushdns, slettet alt offline indhold osv.!

Og lige lidt har det hjulpet. Nogle gange så kan jeg pludselig se den NYE side, og så senere på aftenen så er den gamle side på igen.

Det samme gælder for mine nye mails, de virker også kun når den nye side kan vises i browseren.

Nogle som ved hvad jeg kan gøre? Tak
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
07. maj 2005 - 21:57 #1
prøv ctrl+F5
Avatar billede twm Nybegynder
07. maj 2005 - 21:59 #2
eller
skriv: http://www.ditdomæne.dk/?nogetheltnytekst
Så bør den ikke komme fra cache
Avatar billede sungdk Nybegynder
08. maj 2005 - 02:11 #3
Hvad gør ctrl+F5? I forhold til F5?

Jeg kan desværre første teste jeres tips når den driller igen.
Avatar billede sungdk Nybegynder
08. maj 2005 - 03:09 #4
Jeg har lige afprøvet jeres ting da den gamle side kom frem...

Og desværre virkede ingen af tingene :(
Avatar billede serverservice Praktikant
08. maj 2005 - 12:26 #5
Hej sunqdk - Tjek dine internetindstillinger: gå til midlertidige internet filer - indstillinger - kontroller om der er nyere versioner af sider... -indstil til  automatisk
virker det nu?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
08. maj 2005 - 13:06 #6
CTRL+F5 gennemtvinger at den skal hente en ny version af siden
Avatar billede serverservice Praktikant
08. maj 2005 - 13:14 #7
->Eric p sorry det vidste jeg ikke

sunqdk - nu er det ikke sådan at du har flere index sider på dit webhotel - fx index.htm og index.html? test lige engang via dit ftp hvad den nye hedder
Avatar billede sungdk Nybegynder
08. maj 2005 - 13:20 #8
Dannyboyd > Det har INTET med index-siderne at gøre... Det hele må dreje sig om dns cache. Når siden ikke virker, så virker mailen heller ikke, heller ikke ftp'en dertil og hvis jeg bruger ping domænet.dk, så kommer den gamle ip frem.

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP! :D
Avatar billede sungdk Nybegynder
09. maj 2005 - 23:55 #9
Lukker