Avatar billede s_kjaer Praktikant
07. maj 2005 - 16:21 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Installation af Webspeed

Hej

Jeg er ved at bestille Webspeed fra TDC-kabel, og er i tvivl om hvor meget jeg skal have TDC til at installere.

Der er følgende muligheder: Http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_pageLabel=wbspd_valg_3_installationsformer&_nfls=false

Og her er priserne

Gør det selv-pakke                0 kr.
Standardinstallation            399 kr.
PC-installation                699 kr.

Er der nogen der har erfaring med de forskellige "pakker"?
Er der forskel på hvor meget/lidt hjælp man får fra deres support alt efter hvilken pakke man har valgt? Jeg tænker på, om de ved problemer bare vil sige, at det er mig der har lavet fejl i installationen, hvis man vælger en af de 2 første.

Søren
Avatar billede 477 Nybegynder
07. maj 2005 - 16:58 #1
Jeg foreslår Gør det selv, ingen problemer med, meget nemt og udførlige brugsanvisning med, tager ikke ret lang tid, support er intet problem, heller ikke på "gør det selv".
Avatar billede komsam Juniormester
07. maj 2005 - 18:02 #2
Har webspeed, selv instaleret og det "funker" perfect. DU er nået ind i denne gruppe og har sendt spørgsmålet, udfra dette er jeg overbevist om du kan klare "gør det selv pakken", så let er det.
komsam
Avatar billede s_kjaer Praktikant
07. maj 2005 - 18:08 #3
Komsam--> Jeg er ikke helt nybegynder med comp., så jeg håbede også at det var muligt selv at klare det, men var i tvivl om deres support ville afvise mig, hvis jeg selv havde været igang med at installere.
Havde du "gør det selv" eller "standardinstallation"?
Avatar billede 477 Nybegynder
07. maj 2005 - 22:42 #4
der er ingen problemer med suport, på gør det selv, har prøvet. plus flre i min famile
Avatar billede komsam Juniormester
07. maj 2005 - 23:53 #5
Jeg tog "gør det selv" installationen og der er perfect install. vejledn. med.
Avatar billede s_kjaer Praktikant
10. maj 2005 - 20:36 #6
Jeg takker for hjælpen. Er blevet overbevist om, at jeg vist bare skal tage "Gør det selv  pakken.
Avatar billede 477 Nybegynder
10. maj 2005 - 23:18 #7
Tak for point