Avatar billede hundni Nybegynder
07. maj 2005 - 16:10 Der er 2 kommentarer

ikoner og startmenu flimrer i windows xp

Hej
Jeg har lige samlet en pc for en ven. den består af et Asrock p4v88, en intelpentium 4 3.0 ghz prescoot processor, et Point of View 6600GT / 128MB / VIVO geforce grafikkort. styresytemet er windows xp pro. (men det er ikke en orginal endnu)problemet er at nogle i koner på skrivebordet er flimret og stregede og det er starmenuen også. håber der er en der kan hjælpe... tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2005 - 18:46 #1
Prøv med en WHCL certificeret driver - hvis det er den nyeste i bruger nu, så prøv med nogle ældre versioner.

P.s.
Der mangler info om XP er fuldt opdateret m. SP2 m.m. samt om i har husket at opdatere til DirectX 9.0C...
Avatar billede hundni Nybegynder
08. maj 2005 - 12:44 #2
Hey hvad er WHCL driveren..?
xp er ikke opdateret med sp2... men directX 9.0c er intaleret og jeg har prøvet at instalere en lidt ældre version af driveren til grafikkortet.