Avatar billede eclain Nybegynder
06. maj 2005 - 12:32 Der er 3 kommentarer

Min comp køre langsomt i mapper ?

Hej.
I et stykke tid har min computer opført sig lidt mærkeligt. Jeg skal prøve at se om jeg kan forklare hvad det er:
Okay, hvis jeg klikker ind i Dokumenter og Modtagende filer, så begynder den og køre helt langsomt, i kender godt timeglasset ved musen, det blinker helt vildt. Og compen begynder at køre langsomt i denne mappe :s

HVORFOR ??????
Avatar billede the_rapid Nybegynder
06. maj 2005 - 12:41 #1
Hej Det kunne tyde på at du har downloadet en eller anden fil, til denne mappe, som windows ikke rigtig kan håndtere. Jeg vil foreslå dig at prøve at bruge CMD, og på den måde at gå ind i mappen. Her vil du forhåbenteligt have mulighed for at slette den fil der driller.
Avatar billede eclain Nybegynder
06. maj 2005 - 12:45 #2
men det er ikke kun Modtagende filer. Det er mange mapper som ligger på C drevet ;S
Avatar billede the_rapid Nybegynder
06. maj 2005 - 13:12 #3
Ja men er det ikke kun når du har været forbi mappen modtagende filer ??
Det skyldes ofte at man har en fil i mappen windows ikke håndtere filerne, og den "læser" jo filerne igennem inden den går ind i mappen:)