Avatar billede error404 Nybegynder
02. april 2001 - 16:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skjul layer

Jeg er ved at lave en side og har lige et hurtigt spørgsmål.
Jeg har et billede jeg ved roll over med musen viser en layer.
+ change prop. - .. osv.. Så kommer der en \"OnMouseOver\"... Men hvor og hvordan laver jeg en \"OnMouseOut\" ???? Så jeg kan skjule layeren igen.. når musen fjernes væk fra linket..???

/Error404
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. april 2001 - 16:54 #1
Du vælger da bare en ouMouseOut behavior i boxen, hvor du valgte onMouseOver??
Avatar billede error404 Nybegynder
02. april 2001 - 17:12 #2
Ok.. DOH fandt den..
men ehmm når jeg skal \"skjule\" layeren igen.. hvorn gør jeg det?
+ change prop..
type: layer
named object: ly1 <-- har jeg kaldt layeren!
property????
new value????

Burde være simpelt.. easy point.. come get it :)

/Error404
Avatar billede error404 Nybegynder
02. april 2001 - 18:57 #3
Hrmm bum titi bum.. det burde da være nemt for sådan nogle garvede program-brugere som jer :P
Hvordan får man et link ved. rollout/over/click til at skjule en layer...:)
Avatar billede error404 Nybegynder
02. april 2001 - 19:37 #4
Jeg vil gerne have dette spørgsmål lukket, da jeg selv har fundet ud af svaret. Hvorledes kan det lade sig gøre ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. april 2001 - 21:12 #5
Du laver bare selv et svar og accepterer det.

Jeg var desværre ikke hjemme, så jeg kunne ikke rigtigt hjælpe til tidligere. :-(

/Nikolaj
Avatar billede error404 Nybegynder
03. april 2001 - 18:37 #6
w00p