Avatar billede kox Nybegynder
06. maj 2005 - 00:53 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Billig tandlæge

Hej eksperter,
Min kæreste skal have ryddet op i munden :o) med et par kroner og noget værk...
Er der nogen som kender en god billig tanddoktor i nærheden af København?
Er der nogen der har erfaring med at tage til Sverige eller andre steder og få det ordnet og hvor stor er besparelsen?
/Kox
Avatar billede thesurfer Nybegynder
06. maj 2005 - 00:56 #1
Avatar billede thesurfer Nybegynder
06. maj 2005 - 00:59 #2
Avatar billede kalp Novice
06. maj 2005 - 01:06 #3
Hej kox >> Ved rigshospitalet altså lige overfor er der det som hedder planum (mener jeg nok... men det er en kæmpe rød bygning lige overfor i hvertfald)

Det tandlæge skolen.. de gør det gratis, men der er bare lidt stor kø.

...og så er man måske lidt et forsøgsdyr hehe:) ej ikke helt det er jo ikke nybegyndere der piller ved ens mund.

ps. har ikke selv prøvet.
Avatar billede kox Nybegynder
06. maj 2005 - 01:11 #4
Ja Panum hedder det vist :o) www.odont.ku.dk tror jeg deres adresse er.
Jeg havde tænkt på dem, men det er vist lige op over at det falder sammen i kæften på hende...

Surfer > Kigger lige på det imorgen.

P.S. Kalp sover du aldrig??
Avatar billede kalp Novice
06. maj 2005 - 01:15 #5
kox >> Jeg tror faktisk ikke man skal være så nervøs:) men det er selvfølgelig lidt mere beroligende i en rigtig klinik:)

ps. jeg sover da... med åbne øjne:)) eller måske et par timer, men først senere hehe skal også se lidt tv og læse lidt i en bog her om lidt:) synes da ellers ikke jeg har været så aktiv på eksperten på det sidste pga. en milliard ting der skal ordnes in real life hehe:)
Avatar billede kox Nybegynder
06. maj 2005 - 01:23 #6
Det er hellerikke så meget behandlingens kvalitet jeg er bange for, men mere ventetiden, det skal vist gøres temmeligt snart.

Nå nu skal jeg i seng...
Avatar billede kalp Novice
06. maj 2005 - 01:29 #7
kox >> ahh på den måde:) jammen jeg tror ikke der er så stor ventetid på den måde:) man møder vist bare op.. er man tidligt på den så kommer man også hurtigt igennem. Længere er den vist ikke:) men kan spørge min kæreste i morgen er rimelig sikker på hun har prøvet det og ellers var det hendes veninde.!

og så kan jeg passende spørge om hvordan behandlingen var hehe:)

og godnat forresten:)
Avatar billede ravnemor Juniormester
06. maj 2005 - 02:03 #8
Jeg går selv her http://www.tanddoktoren.dk/default.asp

og synes han er utrolig sympatisk og meget reel. Jeg har fuld tillid til ham ift. den tidligere tandlæge jeg havde. De er væsentlig billigere i kroner her. Kun 3875 kr.
Avatar billede kox Nybegynder
08. maj 2005 - 22:46 #9
http://www.avmintand.dk/guestbook/visGuestbook.asp en af dem bliver det. Hun har fået en tid.

Thesurfer smid svar. Kalp og mutter får også lidt :o)

Tak for hjælpen.
/Kox
Avatar billede kalp Novice
08. maj 2005 - 22:48 #10
Det er okay jeg behøver ingen point:)
Avatar billede kox Nybegynder
08. maj 2005 - 22:52 #11
hvordan forøvrigt med kæresten har du været fra tastaturet længe nok til at tale med hende ? ;O)
Avatar billede kalp Novice
08. maj 2005 - 23:00 #12
ahh jeg og ja da har da ikke siddet her hele døgnet hehe:))
hun siger den var okay, men hun havde siddet og ventet i et stykke tid med sin mor før de kom ind og da det blev deres tur kunne dem som kiggede på hendes tænder ikke selv ordne det og derfor fik hun en ny tid hvor der ville være en som kunne.

men man kan vel ikke forvente meget bedre service når man tænker på det er gratis hehe:) men hun fik det da ordnet anden gang hvor de også ventede lidt. Og hun skulle bare have slæbet en tand lidt så det lidt underligt de ikke kunne gøre det første gang.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. maj 2005 - 23:37 #13
Svar smidt :-)
Avatar billede camillahv Nybegynder
02. februar 2015 - 11:14 #14
Hej!
Jeg kender en rigtig god tandlæge på Frederiksberg. Jeg kan klart anbefale klinikken, da det er søde og dygtige tandlæger, samt behandlinger til rimelige priser. GladTand har desuden åbent hele ugen, lørdag og søndag. Har du akut brug for hjælp, kan du ringe til akuttelefon, hvor der så hurtigt som muligt bliver aftalt en tid til dig.
Du kan tage et kig på klinikkens hjemmeside på: http://gladtand.dk/
Avatar billede keysersoze Guru
02. februar 2015 - 11:24 #15
Giver det så ekstra rabat at genoplive et næsten 10 år gammelt spørgsmål?