Avatar billede kukjxoxl Nybegynder
06. maj 2005 - 00:06 Der er 7 kommentarer

Windows XP Professionel x64 Desktop problem

Jeg ville gerne have en html side som baggrund i XP 64Bit, ligesom jeg kunne i 32Bit versionen, men jeg kan ikke vælge htm eller html sider som baggrund i Properties. Der kan jeg kun vælge billed filer... Hvordan kan jeg bruge min html side?
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2005 - 10:49 #1
Du skal bruge activ desktop.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2005 - 10:59 #2
I 32 bit XP er det:
højreklik skrivebord - egenskaber - skrivebord - tilpas skrivebordet - fanebladet web - ny... - peg på dit html dokument.
Avatar billede kukjxoxl Nybegynder
06. maj 2005 - 16:13 #3
fanebladet web er ikke i 64bit versionen (af hvad jeg kan se).
den måde du nævte var også den jeg brugte i 32bit.
Avatar billede gratis Nybegynder
06. maj 2005 - 16:51 #4
ka intet finde om emnet ??? hverken i grupper eller andre steder...men tænkete på om det ku være en idé at hente 64bit versionen af TweakUI for at se om man ka slå det til via det...eller få en idé om det eksistere i 64bit versionen,http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx
Avatar billede kukjxoxl Nybegynder
06. maj 2005 - 21:00 #5
Jeg var inden på siden, men de 2 versioner de har virker ikke og jeg kan ikke finde det via msn.
ved du hvor jeg ellers kan lede?
Avatar billede gratis Nybegynder
06. maj 2005 - 21:08 #6
nej det gør jeg desværre ikke :/ troede at deres 64bit version ville virke...prøv at lede lidt i google groups...
Avatar billede kukjxoxl Nybegynder
06. maj 2005 - 21:18 #7
nej den virker kun til Itanium™ versionen. Ikke AMD64 versionen som er i butikkerne.
jeg søger lidt over alt på nettet lige nu.