Avatar billede linda_ Nybegynder
05. maj 2005 - 21:23 Der er 6 kommentarer

Kan ikke downloade med BitTorrent

Hej

Jeg vil gerne kunne downloade lidt med BitTorrent, men kan ikke komme til det...
Jeg har slået min firewall fuldstændigt fra.

Jeg bruger programmet Azurues og har kunne download en opdatering som den bad mig om.
Jeg jeg prøver at teste porten så siger den NAT fejl.

Jeg har ikke adgang til at ændre i routeren...

Nogen som kan hjælpe mig?
Avatar billede frewald Nybegynder
05. maj 2005 - 21:24 #1
Problemet er at du ikke har de korrekte porte åbne i routeren. Uden at få åbnet op ser det desværre sort ud...
Avatar billede linda_ Nybegynder
05. maj 2005 - 21:34 #2
er der ikke nogle porte som bare er åbne normalt og som man kan lukrere på eller låne lidt plads af?
Avatar billede frewald Nybegynder
05. maj 2005 - 21:52 #3
Normalt er der ikke nogen porte der er åbne når det gælder trafik udefra og ind - hvilket er det som BitTorrent netværket er afhængig af. Er det helt umuligt at få adgang til routeren?
Avatar billede linda_ Nybegynder
05. maj 2005 - 21:56 #4
det tror jeg

jeg har ikke fysisk adgang til den og jeg kender ikke dens ip adresse (kan man finde den et sted)
Jeg bor til leje og selv om det er en 2 mbit så er de ikke så glade for at jeg bruger den til for meget download...
Avatar billede linda_ Nybegynder
05. maj 2005 - 22:06 #5
men jeg kan godt bruge kazaa lite
Den skal da også både hente og bringe...
kan jeg ikke bruge dens porte?
Avatar billede frewald Nybegynder
09. maj 2005 - 09:52 #6
Jeg må melde pas. Jeg ved bare at Bittorrent skal have porte åbne for at virke.