Avatar billede flimmerboy Nybegynder
02. april 2001 - 15:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hmm Program 2

Her kommer så Program 2 :). Læs det her for at få spørgsmålet!!!

www.eksperten.dk/spm/60412

Hmm og så en lille ting mere! Det program jeg fik sidst var skide langsomt. Findes der ik et hurtigere?
Avatar billede delphidaner Nybegynder
02. april 2001 - 15:45 #1
Det skal du ikke regne med. Kodeord på relativ få tegn kan have så mange kombinationsmuligheder, at det ikke er til at forstå. Programmet bliver nødt til at gætte sig frem, og der er en del at vælge imellem, så det tager tid.
Avatar billede flimmerboy Nybegynder
03. april 2001 - 14:30 #2
hmm