Avatar billede jspot Nybegynder
05. maj 2005 - 16:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

change user. hvordan?

ind imellem, når mit firefox crasher skal jeg skifte bruger for at starte det igen... det vil sige at jeg mister alle mine favorites og så videre... de gange det er sket har jeg pænt ventet (måske 1 måned) til fejlen skete igen, og på den måde ligget og skiftet mellem de 2 brugere... jeg kan ikke vælge den samme bruger når fejlen sker.
det er lige sket igen, så nu kører jeg med den user der ik rigtig har non favorites osv.
er der nogen der kan sige mig hvordan jeg manuelt kan ændre tilbage til min oprindelige user, så jeg kan se mine favorites og tilføje nye? hvad jeg end tilføjer nu vil jo være væk igen næste gange det sker.
Avatar billede kalp Novice
05. maj 2005 - 16:21 #1
http://www.mozilla.org/start/1.0/faq/profile.html

det med backup af brugerprofil kan du nok finde nyttigt:)
Avatar billede screem_brille Novice
05. maj 2005 - 16:48 #2
du kan undgå det ved at når FF crasher så lukke resten af af FF ned i task manageren, så opstår problemet ikke (problemet opstår når eller hvis man får startet FF op 2 gange)
Avatar billede jspot Nybegynder
05. maj 2005 - 21:14 #3
kalp --> svaret var på dit link... er det noget med du skal trykke svar for jeg kan give dig point?
Avatar billede kalp Novice
06. maj 2005 - 00:16 #4
Jeg skal ligge et svar.. hvilket jeg gør her:)

Du skal nu markere mit navn helt nede i venstre hjørne og trykke på accepter så bliver spørgsmålet lukket efter os:)