Avatar billede therkildsen Nybegynder
02. april 2001 - 15:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nyhedsgrupper

Hej,

Jeg har ikke adgang til Outlook Express, men vil gerne benytte nyhedsgrupper.

Hvilke muligheder har jeg? Kan man skrive til nyhedsgrupperne uden at have installeret noget software?
Avatar billede kapla Nybegynder
02. april 2001 - 15:29 #1
Avatar billede delphidaner Nybegynder
02. april 2001 - 15:31 #2
Ja, der ermange nyhedsgrupper, som man kan være med i vha. browseren i stedet for et klient-program.

Jeg kender pt. kun www.dejanews.com, men jeg mener at Tele Danmark o.l. også har nyhedsgrupper. Jeg er dog ikke sikker på om man skal bruge noget bestemt software til disse.
Avatar billede Techwork Praktikant
02. april 2001 - 15:33 #3
Du skal naturligvis have noget software installeret, for at benytte nyhedgrupper.

Det behøver ikke nødvendigvis være outlook Express, det kunne også være Netscape.

Du kan gratis downlaode et af disse programmer fra http://tucows.inet.tele.dk/
Avatar billede therkildsen Nybegynder
02. april 2001 - 15:47 #4
Jeg vil gerne kunne SKRIVE til nyhedsgrupperne. Ikke kun læse dem.

x-tra: Hvilke programmer vil du anbefale?
Avatar billede delphidaner Nybegynder
02. april 2001 - 16:04 #5
Hmmm.... Ja, du har ret i, at man ikke kan skrive til nyhedsgrupperne i DejaNews. Det plejer man at kunne.

Ah, der er forklaringen: Det er fordi Google lige har købt DejaNews, og er ved at lave sitet om. Der står forneden, at det er en Beta-udgave og at posting ikke er lavet endnu.

Tja, det er ikke til at vide, hvornår man kan poste igen... :(
Avatar billede Techwork Praktikant
02. april 2001 - 16:31 #6
Jeg bruger selv Outlook Express, da man ikke kan læse news i Outlook 2000. Det virker fint, og er utroligt nemt at sætte op.

Men der er naturligvis mange andre muligheder.
Her er lidt at vælge imellem:

http://tucows.inet.tele.dk/news95.html
Avatar billede therkildsen Nybegynder
28. juli 2001 - 19:57 #7
hmmm, ingen løsninger jeg kunne bruge.