Avatar billede frederikns Nybegynder
05. maj 2005 - 15:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fil overførsel overvågning

Dav,

Jeg er ofte til forskellige LAN's men en ting jeg meget gerne ville kunne holde øje med er om nogen overfører filer fra mig, og i så fald hvilke, jeg ved godt at jeg kan lade være med at dele de ting jeg ikke vil have folk skal hente, men det kunne være fedt at kunne se præcis hvad folk tager, og hvem der tager hvad.

Det ville også være lækkert med et program der kunne overvåge alle requests der kommer til og fra min maskine, mugligvis fra en anden computer

    -FrederikNS
Avatar billede frederikns Nybegynder
05. maj 2005 - 15:52 #1
Jeg har lige fundet ud af at man kan gå ind i computer administration i windows XP, og så under delte mapper sessions eller abne filer og se det, men jeg ville meget gerne have fat i et program der aflæser der, og meget gerne sådan at jeg kan holde øje med min computer fra min bærbare
Avatar billede frederikns Nybegynder
05. maj 2005 - 15:53 #2
ps. og det skal selvfølgelig helst være i real time, i computer administration kan du kun se hvad der sker når man opdaterer
Avatar billede _psyduck_ Nybegynder
22. maj 2005 - 08:44 #3
Prøv og chek disse 2 ud, muligvis opfylder de dine krav:

http://www.aboutlyrics.com/Software/Download/Sharemon.php -freeware

http://www.infiltration-systems.com/netaware.shtml -free Trial

/_Psyduck_
Avatar billede frederikns Nybegynder
22. maj 2005 - 11:36 #4
utroligt mange gange tak, det var lige hvad jeg havde brug for