Avatar billede goaul Praktikant
05. maj 2005 - 00:54 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Hvor downloader man MP3?

Ikke Bilka eller sådan noget, jeg leder efter et sted der har stort set alt musik.
Det skal selvfølgelig være lovligt, mod betaling pr. MP3.
Avatar billede jonw Nybegynder
05. maj 2005 - 01:23 #1
Avatar billede goaul Praktikant
05. maj 2005 - 02:19 #2
"mod betaling pr. MP3" ... med det mener jeg man skal kunne købe enkelte numre, og ikke nødvendigvis hele album.
Desuden: TDC har meget musik - jeg leder efter et sted der har ALT musik.
Kazaa har stort set alt, men jeg vil godt betale for numrene, så jeg kan downloade med god samvittighed.
Men det var da et forsøg :)
Avatar billede mobius6 Juniormester
05. maj 2005 - 18:40 #4
(stederne har mellem 500.000 - 1 mill+ titler.)
Avatar billede goaul Praktikant
08. maj 2005 - 02:42 #5
mobius6 -> syntes umiddelbart bedst om emusic, indtil jeg kom i gang.
50 fri mp3´r efter eget valg - det lød godt - indtast navn, adresse osv., også ok, men så: indtast dit kredit kortnr. -> hvorfor nu det, når der er tale om free trial - det svarer de så selv på - fordi det på den måde er lettere, hvis man efter at have downloadet 50 MP3 numre, gerne vil have flere.
Nu havde jeg ikke lige fået den trøje på, hvor der stod idiot på ryggen, så jeg droppede det.
Avatar billede goaul Praktikant
08. maj 2005 - 02:44 #6
Fandt ikke rigtig hvad jeg søgte, men vi splitter den i 3.
Avatar billede jonw Nybegynder
09. maj 2005 - 12:11 #7
Hvis det har din interesse, så lån dem på biblioteket:
http://bibliotek.dk/musik.php