Avatar billede clemme Nybegynder
04. maj 2005 - 23:14 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Problemer med Winfows sikkerhedscenter.

Jeg har nu 1000 gange fjernet krydserne i "skift måden, som sikkerhedscentret giver mig besked", sådan at jeg burde slipper for de "søde" popupbeskeder om at computeren er i fare osv....
Alligevel skal der ikke mere end en genstart til at de står der igen og windows igen popupper løs....

det er en dansk WinXP pro.

Nogen der har en ide?
Avatar billede clemme Nybegynder
04. maj 2005 - 23:26 #3
Hmm, har ikke udtrykt mig klart nok, kan jeg se....
Det der er mit problem er at i Windowes sikkerhedscenter (som er noget af det nye i SP2) ikke "gemmer" at jeg fjerner fluebenene i "skift måden, som sikkerhedscentret giver mig besked".
Dvs. at selvom jeg har fjernet fluebenene, er de tilbage efter genstart.

Messengerservice som i hentyder til, er deaktiveret.
Avatar billede kalp Novice
04. maj 2005 - 23:37 #5
Genstart din pc så windows popper løs igen.

Tryk start->kør og skriv "regedit"
naviger herhen

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE \Microsoft\Security Center

dobbeltklik på mappen Security Center i regedit vinduet.

i højre side ignorer den først linje...skulle gerne være

(Standard)

men der skulle gerne være 5 andre.. noget med antivirus,firewall osv.

dobbeltklik på hver især.. hvis værdien her er 0 så skriv 1 istedet.. hvis den er 1 så skriv 0 istedet.

gem alt og genstart.
Avatar billede nopsen Ekspert
04. maj 2005 - 23:42 #6
jeg plejer at deaktivere sikkerhedscenteret helt under services for at slippe helt af med det problem.
Avatar billede nopsen Ekspert
06. maj 2005 - 20:36 #7
kunne du bruge noget af det?
Avatar billede clemme Nybegynder
15. september 2008 - 18:24 #8
DEt løste sig selv, på en eller anden underlig vis
Avatar billede clemme Nybegynder
15. september 2008 - 18:25 #9
DEt løste sig selv, på en eller anden underlig vis
Avatar billede haverslev Novice
15. september 2008 - 18:32 #10