Avatar billede rantnrave Nybegynder
04. maj 2005 - 22:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sandberg Broadband Router / C-S server

hejsa, jeg sidder med en sandberg broadband router som jeg har lånt til et forsøg til om det kunne lade sig gøre at lave en cs server med den, men jeg kan ikke få det til at fungere.
cs-serveren skal køre min bærbar, jeg kan fint komme på nettet med begge pc'er, det skal dog også lige siges at min bærbar køre med Linux

Nogen der har en løsning ?

Tak På Forhånd.!
Avatar billede serverservice Praktikant
05. maj 2005 - 16:43 #1
Du kan sagtens bruge routeren til at sætte netværk op så alle har adgang til samme lokalnetværk og internettet samtidig ,
Men lave en router som C-s server ved jeg ikke hvad du mener med ?
Avatar billede rantnrave Nybegynder
02. august 2005 - 20:33 #2
lukker