Avatar billede olivar Nybegynder
04. maj 2005 - 20:59 Der er 7 kommentarer

MP3-afspiller virker pludselig ikke

Jeg har en Samsung YP-ST5 mp3-afspiller, som lige pludselig ikke virker. Når jeg tænder for den, står der "0,00 MB Free", og når man kommer længere ind, står der "No File". Når man tilslutter den computeren, kan den ikke åbne den, computeren spørger, om den skal formateres, og det svarer jeg ja til. Den går i gang, men fryser efter 5-10 min. Jeg har også prøvet at formatere direkte fra afspilleren, men det virker heller ikke.

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. maj 2005 - 21:02 #1
Indlever den til reparation.
Avatar billede kalp Novice
04. maj 2005 - 21:04 #2
prøv en latterlig scandisk hehe hvem ved.
Avatar billede olivar Nybegynder
04. maj 2005 - 21:19 #3
Hvor er det nu lige Scandisk ligger henne i Win XP? Jeg kan ikke finde det.
Avatar billede kalp Novice
04. maj 2005 - 21:22 #4
højreklik på enheden i denne computer vælge egenskaber.. og så ligger det under en af fanerne.
Avatar billede olivar Nybegynder
04. maj 2005 - 21:42 #5
Okay, har fundet det. Når jeg trykker 'Start', lukker dialogboksen bare, uden at der sker noget andet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. maj 2005 - 21:42 #6
Jep - Indlever til reparation...
Avatar billede kalp Novice
04. maj 2005 - 21:47 #7
eller er garantien udløbet... køb en ny:))