Avatar billede molin Nybegynder
04. maj 2005 - 17:59 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hvorfor får jeg denne hér fejl

Hej Eksperter!

Hvordan kan det være MSN er begyndt at skrive det hér, når folk vil sende mig en fil? : forsøgte at sende dig en fil (filnavn). Filen er blevet blokeret, da den kan være usikker.

Hvor slår man det fra, så den skriver det?? Det er ligesom i Outlook, men der kan man gå ind og acceptér filerne.

//Molin
Avatar billede mtj111 Novice
04. maj 2005 - 18:02 #1
Microsoft har af sikkerhedsmæssige grunde valgt at blokere for nogle filtyper (herunder .exe)
Den eneste løsning jeg har fundet er, at du skal smide filerne i en .zip mappe.

Michael
Avatar billede screem_brille Novice
04. maj 2005 - 18:28 #2
det er en fejl fra MS side af, det vil blive rettet i næste udgave (som burde komme på gaden i morgen), indtil da kan messpatch fra mess.be benyttes
Avatar billede mtj111 Novice
04. maj 2005 - 18:38 #3
Tak for oplysningen Screem_brille! Den "fejl" har også irriteret mig!

Michael
Avatar billede molin Nybegynder
04. maj 2005 - 22:14 #4
Okay. Hvad kommer ud i morgen? En update, eller noget? Det var altså en MP3 fil han ville sende, af hans demo cd, de  lige havde fået lavet. så det var ikke en .exe fil. Men ja, vi pakkede den i .zip, og så virkede det.

Så... Men pointne, syns jeg i skal dele (Hvordan man så end gør det her inde?)
Avatar billede molin Nybegynder
04. maj 2005 - 22:15 #5
sådan. har fundet ud af det. (hvordan man deler point'ne...)
Avatar billede mtj111 Novice
04. maj 2005 - 22:25 #6
TAK!
Avatar billede screem_brille Novice
04. maj 2005 - 23:16 #7
der burde komme en nu version af messenger med denne fejl rettet (det var ikek deres hensigtat spærre for stort set alt)
Avatar billede mtj111 Novice
26. maj 2005 - 14:15 #8
hmm... hvor ligger den nye version???
Er det en opdatering, eller skal jeg hente hele programmet fra ny???

Michael