Avatar billede simborn Nybegynder
04. maj 2005 - 14:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

sims design - til 200 print

Hejsa alle der ude!
Jeg er igang med en side om the sims men jeg har det lille problem (Lidt størrere) at jeg ikke er såeh god til det med designs så det her er udgangs pungtet her spørger jeg "Er der nogle der vil lave / har et sims design til at ligge?" Kvalitet er lige meget bare det har lidt med sims at gøre..

Hilsen Simborn
Avatar billede simborn Nybegynder
04. maj 2005 - 14:18 #1
Ups stave fejl i titlen 200 point*
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
04. maj 2005 - 14:23 #2
hvad tænker du på mht. til design....banner?,logo? eller et helt website?

mvh
Mads
Avatar billede simborn Nybegynder
04. maj 2005 - 14:25 #3
Bare selve skabelon altså ja det du nok mener website men laver selv indholdet!

/Simborn
Avatar billede werter Nybegynder
04. maj 2005 - 15:49 #4
Nogen ideer til skabelonen?

-farver?
-skal den matche spillet?
-designet?
-antal menuer?
-bannerstørrelse?

Det vil gøre det lidt lettere at lave designet...
Avatar billede simborn Nybegynder
04. maj 2005 - 15:54 #5
farver - Blå (gerne en lys)
skal den matche spillet - Ja meget gerne :)
designet - What?
antal menuer - Ca. 5 (En der hedder Diverse med Drop down hvis det er muligt :D)
bannerstørrelse - Hmm.. Jeg er ikke den store grafiker men bare sådan at det passe ind i dit design ;p
Avatar billede mstorgaard Praktikant
21. juni 2005 - 14:17 #6
Hvis man nu ikke kender spillet, kan du så ikke lige et screenshot?

Præcist antal menuer?
Avatar billede simborn Nybegynder
14. juni 2006 - 10:51 #7
.