Avatar billede jm0_ Nybegynder
04. maj 2005 - 01:56 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

mangler kritik på jm0.dk

Davs.

Jeg har netop lige lagt min side på nettet og er kommet til "kom-med-din-mening"-fasen. Tager imod ALLE former for kritik.

-jm0
Avatar billede jm0_ Nybegynder
04. maj 2005 - 02:28 #1
Avatar billede webt Nybegynder
04. maj 2005 - 02:34 #2
Puha andre oppe end mig, sidder og sveder 24timers opgave men nu tog jeg lige en pause og tjekkede din side.

Siden virker næsten 100% i ie6, opera7.54 og firefox 1.0.3 men i firefox mangler der lige lidt ved navigationen, bagrunden klæber sig nærmest op til teksten hvor den i de andre har den samme bredde på alle punkter. Men lækkert med browser kompatibilitet

Siden programmering bør måske lige sige noget om at det er artikler der er tale om for det får man jo først at vidde når man har valgt sprog.

Nåh ja og så synes jeg aldrig det er en god ide at ha' admin link - det indbyder altid folk til lige at prøve.

Mvh Martin
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2005 - 02:54 #3
Jeg er helt enig med webt ang. admin links - jeg har aldrig forstået hvorfor folk linker til dem fra 'public' steder.

Jeg kan godt lide dit design, jeg har ikke set noget der ligner det før, og det ser, som webt også siger, godt ud i alle browsere.

Dog er jeg typen der er forkæmper for XHTML - og desværre er dit site ikke kompatibelt:
http://validator.w3.org/check?uri=http://www.jm0.dk

.. men det kan du jo lade være et projekt til senere :)

-
pacroon
Avatar billede jm0_ Nybegynder
04. maj 2005 - 03:40 #4
Tak fordi i brugte noget tid på at kigge på min side.
tja, hvis jeg spørger mig selv om hvorfor admin linket er blevet offentligt gjort ved jeg faktisk ikke hvorfor, og mener også at det er en god ide at fjerne det.

Pacroon: Når "programmering" er blevet beskrevet ordentligt og lagt noget mere info op, skal jeg nok deltage i kampen om den nye standard XHTML, har ærligt talt ikke rigtigt sat mig ind i det endnu, men det er som du siger et muligt fremtidigt projekt som jeg kan lege med.

Holder spg åbent for andres meninger et stykke tid og derefter uddelet points.
Avatar billede morten_leth Nybegynder
04. maj 2005 - 11:13 #5
Sorry for OT..

Hvad satan Pac.... går det ellers godt med Zenia???
HEHE....

Back to topic...
Kan personlig godt lide din side... Men jeg synes dog at der skal være noget mere mellemrum i hver side, det virker lidt for sammespist IMO...
Men jeg kan godt lide den køre så hurtig som den gør det er altid et plus og den fungere ganske udemærket, og ja... også i alle browsers som de andre også nævner...

En LILLE BITTE MINI ting jeg kunne nævne som er det eneste er dine links oppe i toppen.. centrer dem og se hvordan det ser ud, det er IMO bedre and at der er luft i den ene side og ikke den anden side...

/Leth
Avatar billede nc Nybegynder
04. maj 2005 - 12:04 #6
Jeg synes du skal ændre placeringerne af dine horisontale streger på forsiden. Det ser ud som om datoen hører til indløgget efter det indlæg det hører til.

Håber du forstår. Det bør måske ændres.

Ellers synes jeg det er et flot design, ikke set lignende sider hvilket jeg synes er det bedste ved designet. Jeg kan godt lide når designet skiller sig ud fra mængden.
Avatar billede jm0_ Nybegynder
04. maj 2005 - 23:42 #7
webt, pacroon_, morten_leth.. Kan komme med et svar hvis de ønsker points.
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2005 - 15:09 #8
Tak :)
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2005 - 15:09 #9
Hov.. tak :)
Avatar billede webt Nybegynder
05. maj 2005 - 15:27 #10
Svar :)
Avatar billede blo0d Nybegynder
09. maj 2005 - 15:37 #11
hva der gået galt ? du mangler en del tags ? ;)