Avatar billede soren1990 Nybegynder
04. maj 2005 - 00:08 Der er 5 kommentarer

Mærkelig BEP lyd

Min computer siger nogen gange en meget høj BIEEP lyd. Det er tit når jeg skal gemme (og den popper ud)

Det kommer fra PCEN, ogikke fra højtaleren

Nogen der ved hva der er galt?
Avatar billede keldby Nybegynder
04. maj 2005 - 02:28 #1
Det kan vare dit lydkort der sidder skævt inden i eller stik der er røget lidt fra, eller støv hvis den er gammel.
Hilsen keldby@msn.com
Avatar billede gratis Nybegynder
04. maj 2005 - 02:43 #2
hvis du vil tjekke din hardware ud ka du bruge dette freware program "Everest Home" hentes her http://www.lavalys.com/products.php?lang=en
Avatar billede amd Nybegynder
04. maj 2005 - 11:48 #3
Er dine lyddrivere installeret ?
For hvis ikke der er lyddrivere installeret, vil fejl med mere som regel fremkomme i beeps fra PC speakeren.
Avatar billede soren1990 Nybegynder
04. maj 2005 - 12:51 #4
Den har virket indtil igår, og så begyndte de meget "ubehalige" biiips :(
Avatar billede amd Nybegynder
04. maj 2005 - 13:00 #5
Jamen virker lyden ellers?? For hvis det er dine lyddrivere, som er gået i smadder, så kan det jo meget vel være derfor