Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2005 - 17:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fremkald digitale billeder

Hej

Jeg står og skal finde et godt og billigt sted, at fremkalde mine digitale billeder, men hvor finder jeg en billig forhandler? Jeg har billederne liggende på en cd og der er 689 (mener jeg).
Kunne godt tænke mig et sted hvor man kan se cd'en eller upload via ftp.

Jeg har fundet til 1kr og så skal man giv 25kr i startgebyr. Men kan det ikke gøres billigere?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. maj 2005 - 17:55 #1
Du kan jo besøge din lokale foto pusher, med en CD-rom med billederne på. Hvis du skal have fremkaldt 689 billeder kan du nok få en god pris.

Merlin har nogle nye foto stationer, der tager både memory kort og CD-rommer.
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2005 - 18:06 #2
Har jeg prøvet og de ville ikke give noget rabat :-/ og så skulle de have 1,2kr/billede. Måske lyder 20 øre ikke af meget, men med 689 billede, så er det jo små 140kr. Så vil gerne finde noget under 1kr
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. maj 2005 - 18:18 #3
http://billedbutikken.inet-designer.dk/ giver mængde rabat og er blevet rost af JP for god kvalitet.

http://www.a-photo.dk/shop/shop.asp?ItemStart=1 95 øre (30 kr i forsendelse)

Denne udregner er ikke dum: http://www.digitalmagasinet.dk/fremkald.asp

Tyskland er nok heller ikke et dumt sted: http://image-service.de/
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. maj 2005 - 18:20 #4
1 kr. per billede er faktisk ikke så dyrt.
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2005 - 18:27 #5
Takker for dine bud. 20% er ikke så meget, at få når prisen er 1,95kr. Jeg har også lige fundet den udregning fra digitalmagasinet.dk og tror jeg skal prøve i Bilka. Tak for hjælpen. Smider du et svar?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. maj 2005 - 18:32 #6
svar
Avatar billede laksemund Nybegynder
02. juni 2014 - 09:02 #7
Hej,

Jeg har med stor tilfredshed benyttet www.fremkald.dk, hvor man kan finde den nærmeste fotohandler, der tilbyder kvalitetsfremkaldelse af billeder på blot 1 time til priser fra 1 kr.

Du kan endda sende dine billeder af sted direkte fra din computer derhjemme, og få printet billederne på et væld af medier som iPhone-covers, madkasser, krus og meget andet.