Avatar billede zelman Nybegynder
03. maj 2005 - 12:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kør externt program fra VB.NET program på Windows CE

Hvordan kan jeg eksekvere et andet program fra min VB.NET applikation kørende på et Windows CE system.

Eks. skal programmet eksekvere stien "\Compact Flash\OPC\WinConOPC.exe"
Avatar billede arne_v Ekspert
03. maj 2005 - 17:29 #1
Process.Start er ikke i CE ?
Avatar billede zelman Nybegynder
10. maj 2005 - 15:40 #2
Synes at jeg har prøvet at inkludere System m.m. men Process.Start fremgår ikke af dette når jeg laver en Smart Device Solution
Avatar billede arne_v Ekspert
10. maj 2005 - 17:06 #3
Namespacet er System.Diagnostics og det er muligt at det ikke er i .NET CF (Win CE)
Avatar billede arne_v Ekspert
28. maj 2005 - 16:57 #4
zelman ?
Avatar billede jens_bach Nybegynder
04. september 2005 - 20:54 #5
fandt i en løsning?
Avatar billede zelman Nybegynder
08. september 2005 - 10:17 #6
nej desværre...men jeg er også kommet lidt væk fra opgaven igen da jeg fandt anden "løsning".
Avatar billede jens_bach Nybegynder
08. september 2005 - 11:07 #7
øv, men tak
Avatar billede jens_bach Nybegynder
08. september 2005 - 12:30 #8
hendt OpenNETCF fra http://opennetcf.org og her et nået kode :)

        Dim pi As New OpenNETCF.Diagnostics.ProcessStartInfo("\Windows\calc.exe")
        pi.Arguments = ""
        OpenNETCF.Diagnostics.Process.Start(pi)
Avatar billede zelman Nybegynder
04. juli 2006 - 10:09 #9
lukker