Avatar billede sokkefjams Nybegynder
03. maj 2005 - 12:08 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Nero mener at min fil er for stor til en DVD skive

Hej eksperter!

Mit problem er at når Nero har kodet filen og den skal til at brænde filen på DVD'en, så siger Nero at filen er for stor til at være på DVD'en.
På en DVD skive er der plads til 4,38 GB og min fil fylder "kun" 3,8 GB.
Jeg kan simpelthen ikke forstå det.....
Er det fordi jeg mangler at installere et eller andet??

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede screem_brille Novice
03. maj 2005 - 12:14 #1
Lige for at være sikker, du har valgt det er en DVD og ikke CD du vil brænde ikke ? (den fejl er jo ret nem at få lavet ;) )
Avatar billede sokkefjams Nybegynder
03. maj 2005 - 18:21 #2
Jeps, har valgt at det er en DVD skive.
Avatar billede nopsen Ekspert
04. maj 2005 - 00:24 #3
det er fordi du skal vælge DVD ROM (UDF) for at kunne brænde filer større end 2 GB.
Avatar billede nopsen Ekspert
04. maj 2005 - 00:27 #4
hvis du starter op med nero express kan det være svært at finde, start op med nero burning rom ikonet istedet, så kan du vælge (UDF) hvis du scoller ned i venstre side, den ene er til images, den anden er den som jeg nævnte før.
Avatar billede sokkefjams Nybegynder
04. maj 2005 - 15:55 #5
Hej drenge!
Har selv løst problemet med en ny installation af Nero.

Tak for jeres indsats