Avatar billede renis Nybegynder
03. maj 2005 - 09:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Danmarkskort med farvekoder

Hej

Haster derfor de mange point

Er der nogen der ved om man kan få eller købe et danmarkskort inddelt i kommuner og et inddelt i amter, som man kan bruge til excel.
Der skal kunne lægges data ind i de forskellige kommuner sådan at man kan se omsætningen via farvekoder på de forskellige kommuner

Rene
Avatar billede sjap Praktikant
03. maj 2005 - 09:47 #1
Prøv at se om du kan bruge denne her:

http://www.kms.dk/C1256ADF004C9677/(AllDocsByDocId)/41F0F4E80103C4B0C1256D2F003F2A61?open&keeppage=1
Avatar billede renis Nybegynder
03. maj 2005 - 09:55 #2
Ser umiddelbart fornuftigt ud, har talt med kort og matrikkelstyrelsen og det koster 6000,00 + moms, havde håbet at finde noget der var en lille smule billigere (-:

Jeg håber at der kommer nogen svar på noget andet også, så jeg fordeler lige point til sidst
Avatar billede sjap Praktikant
03. maj 2005 - 10:03 #3
Det er helt i orden :0)
Avatar billede renis Nybegynder
08. juni 2005 - 06:11 #4
Ups, der var vist noget jeg havede glemt, det er rigtigt at man kan købe det ved KMS, men der findes noget der hedder neozone, de laver et program der sparker r.. www.neozone.dk
Men tak for hjælpen