Avatar billede m_k_l Nybegynder
02. maj 2005 - 20:05 Der er 2 kommentarer

Bærbar DVD drev converter

Hej,

Jeg har fået et DVD drev til en bærbar, og nu vil jeg gerne have sat det til min desktop PC. Drevet er af typen "Lite-On Slimline DVD".
Derfor mangler jeg en ledning/converter der passer til DVD drevet og det store IDE stik på bundkortet.

Kan dette lade sig gøre ?

mvh Morten
Avatar billede john.doe Nybegynder
03. maj 2005 - 08:09 #1
Adapterkit 2,5 HDD på 3,5

Adapter som giver dig mulighed for at tilslutte en 2,5 harddisk til et normalt 40 bens ATA 33/66/100/133 stik som bruges til 3,5 harddiske.

Kan købes hos http://www.pccenteret.dk for 99,-
Avatar billede m_k_l Nybegynder
03. maj 2005 - 12:03 #2
Stikket har ikke facon som en 2,5 HDD, det er nærmere formet som en trapez