Avatar billede anders0710 Nybegynder
02. maj 2005 - 14:26 Der er 1 løsning

Slowly Changing Dimensions

Heyho

Jeg er ved at arbejde med et Datawarehouse projekt og har designet en DTS pakke som skal kunne håndtere "Slowly Changing Dimensions".

Jeg har valgt at ville implementere Type 1, af "Slowly Changing Dimensions". Altså der hvor man overskriver den gamle værdi med den nye, men hvordan gør man dette??

Skal dette foregå gennem SQL eller kan man sætte sin DTS pakke til at opdattere pakken hver gang der sker en ændring.

Kode eksempler er mere end velkommen.

Anders
Avatar billede anders0710 Nybegynder
16. februar 2006 - 15:49 #1
Er ikke mere