Avatar billede themann Nybegynder
02. april 2001 - 09:12 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

MSSQL_FIELD_NAME > 32

Hej med jer...

Jeg har et ret stort problem, og det lyder på at mssql_field_name ikke kan retunere felt navne over 32 bogstaver langt...
Jeg bruger IIS 5, PHP4 (cgi mode) og MSSQL 2000 Personal Edition...

hjælp...
Avatar billede jd Nybegynder
02. april 2001 - 10:16 #1
Det er der vel ikke noget at gøre ved? -Skal vi trylle? :)
Desuden undrer det mig lidt at du skulle have brug for SÅ lange felnavne ?
Avatar billede mortenfn Nybegynder
02. april 2001 - 10:31 #2
Det kan godt være at du har brug for så lange navne, men så er du nok en af de få.

Det kan bare ikke lade sig gøre - sådan er det bare.

;o)
Avatar billede mortenfn Nybegynder
02. april 2001 - 10:32 #3
ups - jd har svaret
Avatar billede themann Nybegynder
02. april 2001 - 10:44 #4
jeg kan godt se at felterene er over de 32 chars lange, (i enterprise maneger altså)... så det er altså mssql_field_name() der er flaskehalsen?

Avatar billede themann Nybegynder
02. april 2001 - 10:54 #5
og er der ikke en eller anden måde at få hele felt navnet ud på så... en SP eller sådan noget...
Avatar billede jd Nybegynder
02. april 2001 - 15:13 #6
morten-> Det er okay :)

themann-> Jeg tror ikke der er noget at gøre ved det...
Kan man connecte til MS SQL via ODBC ? Egentlig ikke fordi jeg tror det hjælper, men det er mit eneste bud :)
Avatar billede themann Nybegynder
02. april 2001 - 15:31 #7
MØJ!!!
Avatar billede themann Nybegynder
02. april 2001 - 15:32 #8
Hov, det var nu jd der skulle have de points... well what ever...
Avatar billede jd Nybegynder
02. april 2001 - 15:38 #9
ehm ?
Avatar billede jd Nybegynder
02. april 2001 - 15:39 #10
morten-> Er du flink ...?
Avatar billede mortenfn Nybegynder
02. april 2001 - 15:40 #11
jd --> skal du have dem alle - eller vil du dele ;o)
Avatar billede jd Nybegynder
02. april 2001 - 15:43 #12
Ikke for at hamstre (jeg har masser points :), men det er vel themann der skal bestemme det, og han sagde kun mig...

Desuden har du vel også nok til at stille de spm. du vil, og fordi du har lånt \"mine\" points, er du jo rykket højere op under Programmering->PHP :)
Avatar billede mortenfn Nybegynder
02. april 2001 - 16:04 #13
du får dem - nyt spørgsmål er oprettet