Avatar billede neumann Nybegynder
30. april 2005 - 20:24 Der er 6 kommentarer

Gemmer ikke instillinger under install

Under intallasion er der ikke noget galt, alt køre som det skal, men ved "Saving Settings" hænger maskinen, snot iriterende, og det hele skal startes forfra. jeg kommer ikke vider.
Lidt data:
ingen høl temperatur, vhat so ever. ingen underlige volt flimreren.
Hardware: ABIT BP6 med 2x Celeron 400Mhz - 3x256 samsung SD-ram PC133 - Matrox Melenium G200 - 17 gig HDD - Nec 1300A DVD - 400 Watt Forsyning. jeg har prøver med flere andre windows XP Pro. både dansk og engelsk (BIOS er opdateret)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. april 2005 - 20:38 #1
Gå i BIOS og slå DMA fra til harddisk - prøv så igen.
Avatar billede neumann Nybegynder
30. april 2005 - 21:14 #2
nej.. hjalp ikke
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
01. maj 2005 - 00:30 #3
Prøv at pille den ene processer ud, før du installerer og se om det går bedre. Dual Celeron er jo faktisk ikke officielt understøttet af Intel, så måske det er det der driller. Installerer den nu korrekt, er det forholdsvis let at sætte cpu'en i igen tilsidst og lave installationen om til multiprocesser.
Avatar billede neumann Nybegynder
30. maj 2005 - 22:03 #4
Bundkort er fundet defekt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2005 - 23:02 #5
Så husk at lukke her.
Avatar billede neumann Nybegynder
30. maj 2005 - 23:06 #6
hvordan