Avatar billede kongen Nybegynder
28. oktober 1999 - 13:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

menu til hjemmeside..

Hej jeg kigger efter en menu til en hjemmeside. jeg har kigget på script.dk
activerserverpages.dk og asp.dk, men jeg har ikke rigtigt fundet noget jeg kan bruge. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde noget sourcecode på noget sådant???
Avatar billede kongen Nybegynder
28. oktober 1999 - 13:42 #1
Der er selvfølgelig tale om en menu i træstruktur, som jeg glemte at sige. eks. www.dbu.dk
Avatar billede jumper Nybegynder
28. oktober 1999 - 13:54 #2
Avatar billede oberg Nybegynder
28. oktober 1999 - 13:55 #3
Prøv at checke eksempelvis www.dynamicdrive.com - der er masser af forskellige menuer og andet godt - direkte til download... Eller også er der javascripts.com
Avatar billede starleicht Nybegynder
28. oktober 1999 - 13:59 #4
Samme spm er blevet stillet tidligere, se her:
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=5376
Avatar billede fcs Novice
28. oktober 1999 - 14:17 #5
Der er også muligheden på http://home1.stofanet.dk/braun/

Mail mig på braun/mail1.stofanet.dk hvis du gerne vil have den!
Avatar billede kongen Nybegynder
28. oktober 1999 - 15:01 #6
Nu da jeg har prøvet lidt af hvert, har jeg fundet ud af at det kun skal være tekst (Ingen billeder,foldere etc.), og desuden har jeg et billede som jeg skal bruge i baggrunden. Det vil sige at javaapplets vist ikke kan bruges, da den laver en ramme, som man ikke efter min viden kan laves gennemsigtig.
Avatar billede kongen Nybegynder
28. oktober 1999 - 15:26 #7
jeg fandt en som jeg kunne bruge under det gamle spørgsmål....tak for hjælpen...
Avatar billede fun4you Nybegynder
28. oktober 1999 - 21:22 #8
Du kan også bruge den menu som der vist på www.powermenu.com, den bruger jeg selv og er ret godt tilfreds med den og dens mange muligheder.
Avatar billede fun4you Nybegynder
28. oktober 1999 - 21:24 #9
øhh, jeg mente http://www.powermenu.com/