Avatar billede s_balling Nybegynder
30. april 2005 - 18:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

afspilling af mpg filer i players

Når jeg vil afspille en mpg fil i Windows Media player 9 eller RealPlayer får jeg en fejl som hedder :

Klassen er ikke registreret
hvordan kommer jeg videre, da jeg ikke er den store edb ørn, bedes svaret være let forståeligt
s_balling
Avatar billede knowit Nybegynder
30. april 2005 - 18:28 #1
Både Real og Windows Media player er gode til mange ting, men ofte er der problemer med codecs og andet skidt. Det er der ikke med VLC og derfor er anbefalingen her at hente deres afspiller: http://www.videolan.org/

VideoLan kan foruden alle Mpeg standarder og fint afspille fx. DIVx og tilsvarende udbredte komprimeringsformater

God fornøjelse
Avatar billede s_balling Nybegynder
02. maj 2005 - 16:25 #2
jeg takker mange gange for det hurtige svar, jeg har hentet VLC og det virker Tak!
s_balling