Avatar billede jiemex Nybegynder
30. april 2005 - 17:36 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

12" Bærbar med god grafik?

Ja. Er ovennævnte mulig? Links til nogle gode maskiner. Har kigget lidt på apples powerbook 12". Det er et must at computeren kan spille world of warcraft med opsætning. Heller ikk sikker på hvor godt powerbooken der kan håndtere det. I behøver ikke belære mig om andre kompatibilitetsproblemer med mac/pc. Så spørgsmålet får helt basalt ud på om der findes andre 12" som man kan spille world of warcraft på?
Avatar billede huset Praktikant
30. april 2005 - 17:39 #1
http://laptop4u.dk/varer.php?serie=AsusW5A

Denne kvalitets maskiner vil dække alle dine behov til fulde
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. april 2005 - 18:14 #2
http://www.worldofwarcraft.com/info/faq/technology.html

som du kan se så lever både nye ibooks og powerbooks op til minimumskravene.

og hvis det ikke skal være mac så er der mybook som har nogen rimlig ok specs i forhold til prisen
http://www.mybook.dk/Produktsider/223_produktside.htm
Avatar billede jiemex Nybegynder
30. april 2005 - 18:43 #3
Ingen af jeres to windows-baserede systemer har nogen form for ordentlig grafik. Intregreret intel på begge.
Ved godt de kan klare systemkravene, men hvordan kører de i virkeligheden! det er en anden ting. Gider ikke spille det med 12-15 fps..
Avatar billede huset Praktikant
30. april 2005 - 18:45 #4
Ja integreret er noget lort, men du kan ikke finde en 12"1 med dedikeret grafikkort til normale penge
Avatar billede jiemex Nybegynder
30. april 2005 - 19:08 #7
http://www.proshop-direkte.dk/ShowProduct.aspx?uid=60014&prodid=54167

Denne er muligvis også acceptabel, hvis du kan finde et sted jeg kan købe den med geforce 6600 istedet for 6200 i dk så får du alle pointene. :)
Avatar billede huset Praktikant
30. april 2005 - 19:11 #8
Kan du ikke få
Avatar billede jiemex Nybegynder
30. april 2005 - 20:08 #9
Kan man. I udlandet i hvert fald. Så kan det ikke passe man ik også kan i dk...
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. april 2005 - 21:23 #10
hvor har du set det... toshiba har den ikke engang selv på deres hjemmeside.
Avatar billede huset Praktikant
30. april 2005 - 21:47 #11
Nope korrekt simonvalter.

Opretter det kan ikke lad esig gøre
Avatar billede jiemex Nybegynder
30. april 2005 - 21:59 #12
søg efter Toshiba Tecra M3-S331 på google.
Avatar billede huset Praktikant
30. april 2005 - 22:31 #13
Du kan IKKE får den i dk