Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
30. april 2005 - 15:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ram og harddisk til Apple G5.

Jeg skal købe en Apple G5'er.

Jeg har været inde og se konf. og synes priserne er meget dyre for ram og harddisk, specielt når man opgraderer.

Er det muligt at købe dem hos en anden forhandler og selv sætte dem i (ram og harddisk) og er der nogen som har link til f.eks. edbpriser.dk til hvilke jeg skal vælge for at de er magen til?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. april 2005 - 16:49 #1
Prøv denne guide til RAM: http://www.computerstore.dk/googleadwords_ram.asp#

Harddisken er standart Seriel ATA (SATA).
Avatar billede macpcadvice Nybegynder
30. april 2005 - 21:21 #2
Prøv at give et ring eller læg en mail til www.macpc-advice.dk
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
06. maj 2005 - 19:46 #3
Tak for svar. Pointene gik til james_t_dk.
Avatar billede a-and Nybegynder
19. maj 2005 - 11:24 #4
www.apple.com/support kan du forøvrigt finde et link, der viser hvordan ram og harddisk skal installeres. de nødvendige skruer til din harddisk er forøvrigt allerede inde i maskinen. God fornøjelse.